» » » Doua surori din Manastirea Casin au infectat cu SIDA 100 de persoane



Doua surori din comuna bacauana Manastirea Casin, intoarse din strainatate, au reusit sa infecteze cu virusul HIV zeci de barbati.

Acestia, in necunostinta de cauza, au imprastiat virusul HIV sotiilor, prietenelor sau iubitelor. Cei in cauza au descoperit accidental faptul ca sunt infectati, iar acum sunt sub tratament.
“Nu m-am protejat când am intretinut relatii sexuale cu o fata si m-am ales cu virusul HIV, declara sub anonimat un barbat. M-am simtit rau intr-o vreme, iar când mi-am facut un set de analize am primit teribila veste. Le recomand in special barbatilor sa foloseasca prezervativul atunci când au relatii sexuale cu femei necunoscute”.
Din pacate, cazurile semnalate in comuna Manastirea Casin nu sunt singulare. Alte câteva zeci de cazuri au fost inregistrate si in municipiile Bacau si Onesti.
Surse oficiale confirma existenta acestor cazuri si sustin faptul ca numarul persoanelor infectate cu HIV/SIDA este de aproximativ 100.

Virusul hepatitei C este la fel de raspândit si a fost transmis prin relatii sexuale neprotejate. Fetele care i-au infectat pe barbati au practicat prostitutia in strainatate.

Desteptarea

Onesti Video

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO