» » » » BACAU: Dumitru Bontas si Bogdan Seto pleaca din Consiliul Judetean


Social-democratii Dumitru Bontas si Bodan Seto au demisionat din Consiliul Judetean (CJ) Bacau, urmând ca in locul lor sa fie promovati Carmen Dima si Codrut Enache. 

Noii consilieri vor fi validati in sedinta CJ din 26 aprilie. Primul a demisionat din motive de strategie, iar al doilea, din motive personale. “Am demisionat pentru ca trebuie sa las loc si celor tineri sa faca treaba in CJ, a declarat Dumitru Bontas. Eu am anuntat inca din momentul formarii noii echipe ca am sa incerc, usor-usor, sa ma retrag din schema.” Plecarea lui Dumitru Bontas aduce aminte de alta demisie, cea a lui Dumitru Braneanu, care a renuntat la functia de vicepresedinte al CJ Bacau, demisie despre care s-a spus ca tradeaza tensiuni intre generatii. “Nu exista tensiuni in partid, iar eu nu am nicio frustrare, a declarat Dumitru Bontas. 
Nici Dumitru Braneanu nu a fost fortat sa demisioneze. Acestea au fost intelegerile atunci când s-a facut strategia PSD pe patru ani”, a marturisit prof. univ. Bontas. Mult mai tânarul Bogdan Seto a afirmat ca demisia sa a fost o optiune personala: “Eu am mai declarat ca nu am planuri privind o cariera politica. Ramân acelasi om de partid si ma consider un bun coleg.” Bogdan Seto a precizat ca retragerea sa va permite altui social-democrat sa avanseze ierarhic si a tinut sa repete, in final, ca ramâne in partid: “Sunt dedicat PSD, dar am alte proiecte, administrative si personale. Asta nu exclude implicarea mea politica, am fost si ramân un om de stânga.”

DESTEPTAREA

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO